Zákaznický servis
 
Mohu se stát vaším zákazníkem?

Všechny právnické i fyzické osoby, které mají legislativní oprávnění podnikat na území ČR.

Kde si mohu vybrat?

Již nemusíte archivovat a skladovat objemný obrazový materiál, u nás si vyberete v přehledném barevném katalogu, kterým disponuje každý z našich 5-i obchodních zástupců, nebo na stránkách www.luma-trading.cz
 
Naše celoroční nabídka v současné době obsahuje asi 2.500 aktivních prodejních položek, je tak tedy zajištěna rozmanitost a komplexnost nabídky.
 
Požádejte o návštěvu obchodního zástupce

Obměnujete sortiment?

Analýzou trhu zjišťujeme vaše potřeby a požadavky, a jsme tak schopni naši stálou nabídku průběžně doplňovat o novinky, se kterými vás seznamujeme prostřednictvím letáků a web stránek.

Jak si mohu objednat?

Jsme schopni reagovat na poptávky / objednávky z celé ČR. Vy si jen vyberete, jak s námi chcete komunikovat:

  • osobně
  • telefonicky
  • faxem
  • e-mailem
  • prostřednictvím obchodního zástupce
  • návštěvou e-shopu

Jak je možné, že jsou naše ceny tak zajímavé?

Protože pro vás nakupujeme zboží u výhradních dovozců nebo přímých výrobců, umíme díky velkým množstevním objemům vyjednat u našich dodavatelů zajímavé nákupní ceny. Ty si neponecháváme v náš prospěch, ale promítáme je do našich prodejních cen.

Nepropásnu novinku nebo akční nabídku?

Díky pravidelnosti návštěv obchodnícho zástupce a neustálému doplňování web informací nemůžete zmeškat jejich uvedení na trh. Stejně tak budete pravidelně informování o akcích a soutěžích, které pro stálé zákazníky připravujeme.

Jak dlouho budu čekat na vyřízení objednávky?

Všechny objednávky vyřizujeme okamžitě. Zákazník zpravidla zboží obdrží následující pracovní den.

Umítě zajistit zboží mimo vaší stálou nabídku?

Ano, rádi pro naše stálé zákazníky objednáme i zboží neobsažené v naší stálé nabídce.

Nevím si rady / nejsem si jistý...

Velmi rádi se budeme podílet na tvorbě vaší obchodní strategie. Naše konzultace budou vždy směřovat k maximání spokojenosti vašich zákazníků tak, abyste viděli váš posun kupředu a abyste tak naši snahu odměnili opakovaným nákupem či kontaktem

Objednal jsem špatně, vyjdete mi vstříc s vrácením či výměnou zboží?

Naše odpověď zní opět ANO a nebude vás to nic stát. Spojte se prosím s obchodním zástupcem, který se o vás stará, případně zvolte e-mailovou komunikaci či zavolejte nám na: +420 581 200 469. Chybnou objednávku můžete do 14-i dnů od obdržení zboží vyřešit následovně:

  • výměnou zboží za jiné
  • vrácením zboží s jeho následným vydobropisováním

Jak přistupujete ke kvalitě zboží?

Zařazujeme novinky do stálé nabídky až po důkladném vyhodnocení obchodních a uživatelských kritérií. A právě vynikající kvalita ověřovaná zájmem zákazníků je jedním z požadavků, které musí každá novinka pro zařazení do stabilní nabídky bezpodmínečně splňovat.

Jak se ke mně zboží dostane?

V současné době spolupracujeme s externí přepravní společností PPL CZ s.r.o. Ta je špičkou ve svém oboru a díky propracované logistice provádí rozvoz zásilek denně až do místa vaší provozovny. Tento servis vám nabízíme ZDARMA, pouze u objednávek do 2.000,-Kč bez DPH účtujeme dopravné ve výši 100,-Kč bez DPH.

Jaké jsou vaše možnosti v reklamě?

Zkušený tým grafiků vám dle Vašich individuálních potřeb a požadavků vypracuje návrhy na zviditelnění vaší prodejny uvnitř i venku (světelné označení prodejny, polepení výloh, uvnitř...., stojany, směrovky a ukazatele...), ale jdeme v našem servisu ještě dál. Umíme tyto reklamní nástroje i vytvořit / vyrobit a zrealizovat. Zajistíme vám reklamní a dárkové předměty, firemní tiskoviny, vizitky apod.